Lid Thuiswinkel Waarborg
×

U hebt niets in uw winkelwagen.

Menu

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Dakenshop is de partner voor een perfect dak en de beste service zijn voor ons prioriteiten. Hoewel wij het proberen te voorkomen kan het gebeuren dat je een klacht hebt over een van onze producten, of over onze service.

Wij nemen elke klacht serieus. Wij zullen er alles aan doen om de klacht te verhelpen. Wij willen leren van elke klacht, zodat wij onze site, aanbod en service kunnen verbeteren.

Om dit allemaal te realizeren hebben wij een klachtenprocedure opgesteld. Deze procedure maakt uiteraard geen inbreuk op de wettelijke rechten.

1. Meldt ons de klacht

per e-mail of via het contact formulier:
Meld de klacht (binnen één week na levering) per mail stuur een mail naar info@dakenshop.nl met als onderwerp "klacht". Zodra wij de klacht hebben ontvangen sturen we een bevestiging. De klacht direct melden via het contactformulier kan natuurlijk ook

telefonisch
Ook mag de klacht (binnen één week na levering) telefonisch aan ons doorgeven worden. Op werkdagen zijn wij van 08:00 tot 17:00 bereikbaar op 088 03 06 200.

Natuurlijk geldt hoe beter de klacht omschreven is, des te beter en sneller wij kunnen helpen.

2. Wij gaan aan de slag

Zodra de klacht ontvangen is gaan wij aan de slag om uit te zoeken wat er is misgegaan.

Als je klacht telefonisch aan ons doorgeven is doen wij onze uiterste best de klacht direct te verhelpen. Mocht het niet mogelijk zijn de klacht direct te verhelpen, dan komen wij zo snel mogelijk met een oplossing.

3. Oplossing

Uiterlijk binnen drie werkdagen na ontvangst van de klacht nemen wij contact met u op met een oplossing voor de klacht. Mochten wij er samen niet uitkomen. 
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl

Ook kan de klacht voor gelegd worden bij het Europese geschillenplatform ODR (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)